السبت، 22 مارس 2014

ملكتها ؟



بتحبها؟

كنت بتحلم تبقى جزء من حلمها

كنت بتحلم تبفى كوكب يدور فى ضلها

كان كل أملك إنك تفضل جنبها

و تعيش معاها حلمها

و بقيت لها

جزء كبيييييير من حلمها

و شمسها مش بس كوكب داير فى ضلها

و عايش جوه قلبها مش جنبها


ملكتها

حسيت خلاص إنك ملكتها ؟

إياك فى يوم تفكر تهجر قلبها

و تسيبها تعيش لوحدها فى حلمها

و تغيب شمسك و لو ليوم من عمرها

و تقول ما أنا خلاص ملكتها

هاتلاقيك وقتها

خارج حياتها كلها

ما بقيتش نقطة فى حلمها
و من إيديك ضيعتها
و طفيت شمسك يوم ما غرك إنك ملكتها

هناك تعليقان (2):

  1. يبقا مجنون اللى يملك قلبها ويفكر هيجرها الانثى او الدنيا انا ملتها تمسك بيها غير معقول انا يضيعها عاقل من يده يجب عليه الحفاظ عليها واحتواها
    ============
    كلامات جميله وابداع فى كلامات ورقى فى الاحساس وروعه فى الوصف سلمت يداكى اخت دعاء

    ردحذف
  2. فليتدبر ذوو العقول ...............أشكرك عبده

    ردحذف